Levering en verzenden




Wat zijn de beschikbare bezorgmethodes?

Laat je pakket(ten) thuis of bij een afhaalpunt bezorgen. Kies de methode die je wilt gebruiken tijdens het voltooien van je betaling.
 
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?
Reuzeshop product

Thuisbezorging
Het duurt meestal 2 - 3 werkdagen voordat je pakket wordt afgeleverd nadat het is verzonden.
Producten die groter en/of zwaarder zijn dan normaal, worden door een speciale koerier bezorgd. De levertijd is dan 4 - 8 werkdagen. De koerier neemt telefonisch contact met je op om een bezorgafspraak te maken.
 
Levering afhaalpunt
Bezorging bij een afhaalpunt is nu beschikbaar! Kies een winkel in de buurt om je pakket te laten bezorgen, zodat je het tijdens openingstijden kunt ophalen. De levertijd is hetzelfde als die voor bezorging aan huis.
 
Voor elk van deze bezorgmethodes ontvang je een automatisch bericht met de track en trace link en koeriersinformatie zodra je product verzonden is.
Als je bestelling uit meerdere producten bestaat, worden deze mogelijk niet allemaal tegelijkertijd bezorgd. Dit geldt ook voor producten die in meerdere pakketten worden verzonden.

Is verzending en retourneren gratis?

Ja, verzending binnen Nederland is altijd gratis.
 
Reuzeshop product
Retourneren is kosten loos mits u gebruik maakt van onze retourprocedure en specifieke vervoerder.

 
Product van een externe verkoper
Controleer de algemene voorwaarden van de externe verkoper over de retourvoorwaarden, ze kunnen retourkosten rekenen. Neem contact op met de externe verkoper via het contactformulier in uw reuzeshop account als u het antwoord niet kunt vinden.

 
Verzendt u naar een postadres?

Reuzeshop product
Wij verzenden niet naar postadressen.
Wij kunnen leveren op uw huis- of werkadres.

Indien u ervoor kiest om uw bestelling op uw werkadres te laten leveren, zorg er dan s.v.p. voor dat er iemand aanwezig is om voor levering te tekenen.
U kunt het afleveradres aanpassen bij het plaatsen van uw bestelling, of inloggen op uw account en de leverinformatie aanpassen alvorens te bestellen.
 
Product van een externe verkoper
Externe verkopers kunnen veel verschillende verzendmethoden gebruiken en hun eigen beperkingen hiervoor hebben. Voor meer informatie over verzendmethoden en beperkingen, raden we u aan om rechtstreeks contact op te nemen met de verkoper.

 
Wat gebeurt er indien ik niet thuis ben bij levering?
Er moet getekend worden voor ontvangst maar dit hoeft niet door u persoonlijk gedaan te worden.
Het kan voorkomen dat de vervoerder uw buren vraagt te tekenen voor levering, en het pakket (of meerdere pakketten) daar achterlaat.
Indien dit niet mogelijk is laat de chauffeur een kaart voor u achter met informatie over waar uw pakket zich bevindt en wat u dient te doen.


Welke verzendopties bieden wij aan?
U ontvangt uw bestelling binnen 2-4 werkdagen, waarbij u online uw bestelling eenvoudig kunt volgen via de track and trace optie van onze vervoerder.
Helaas hebben wij momenteel niet de optie om de levertijden te bespoedigen in vorm van een express levering of een levering binnen 24 uur, wij zijn echter wel bezig om deze opties in de toekomst te realiseren.
 
Verzendt u naar eilanden of naar afgelegen gebieden?
reuzeshop product
Wij verzenden in heel Nederland.

Product van een externe verkoper
Externe verkopers kunnen veel verschillende verzendmethoden gebruiken en hun eigen beperkingen hiervoor hebben. Voor meer informatie over verzendmethoden en beperkingen, raden we u aan om rechtstreeks contact op te nemen met de verkoper.

 
Welke vervoerders worden gebruikt?
reuzeshop product

Wij maken gebruik van verschillende vervoerders, dit is afhankelijk van een aantal factoren met betrekking tot uw bestelling. Enkele voorbeelden hiervan zijn:
 
  • Het type product;
  • De hoeveelheid producten;
  • Het gewicht van het product;
  • De locatie van het verzendadres.

Product van een externe verkoper
Externe verkopers kunnen veel verschillende verzendmethoden gebruiken. Zodra de bestelling verzonden wordt, zult u de tracking informatie die door de externe verkoper geüpload is zien op de bestellingenpagina in uw reuzeshop account en in de verzendbevestigingsemail die u zult ontvangen.
Als u voor het bestellen wilt weten welke koerier gebruikt wordt, neem dan rechtstreeks contact op met de externe verkoper met het contactformulier op de productpagina.

 



 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.